• put your amazing slogan here!

    Ne Zaman Gitti Tren...



    Uzundur ömür meraklanma,
    Mühimdir yalnızlık telaşlanma,
    Saatler geri yavaşlama,
    Sayfalar sarı bir zamanlar genç olsan da.
    Yaşamdan yaralı hayvan gibi,
    İnsafa gelmeyen sahip gibi,
    Duygular saygılar eşyalardan sonra;
    Yazılmış suya, bir zamanlar aşk olsan da.

    Ne zamana gitti tren?
    Bir ben kaldım birde gölgem,
    Saatim mi geri kalmış bilmem?

    Ne zaman gitti tren
    Bir rüzgâra kapıldık biz
    Yelkenler delik deşik
    Acıktık bir anda acıya
    Bir rüzgâra kapıldık biz

    Ne sen anladın ne ben öğrendim,
    Ön sözler gereksizmiş geç bildim,
    Okuduk yinede gençmişiz işte
    Öylesizliğin daha güzelmiş öylence.
    Bir kısa film hayattan kalan,
    Oyuncu olsan yönetmen olsan,
    Gördüklerini unutmuş olsan,
    Yaşamak bazen sabır ister.

    Ne zaman gitti tren?
    Bir ben kaldım bir de gölgem.
    Saatim mi geri kalmış bilmem?
    Ne zaman gitti tren?
    Bir rüzgâra kapıldık biz.
    Yelkenler delik deşik.
    Acıktık bir anda acıya.
    Bir rüzgâra kapıldık biz

    Ne zaman gitti tren
    Bir rüzgâra kapıldık biz
    Saatim mi geri kalmış bilmem
    Ne zaman gitti tren

    Söz: Cenk TANER

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     

    Meet The Author

    Experience

    About Me